måndag 7 september 2009

VARMT VÄLKOMMEN CARINA!

Det är som alltid lika roligt att få välkomna en ny "Certifierad och Registrerad Bloggföljare"! I dag har jag äran att få säga varmt välkommen till Carina med bloggen mymoment. Carina beskriver själv sin blogg så här: Ord och tankar i livet. Ab imo pectore - av hela mitt hjärta. Här kommer jag att skriva om vad som händer runt mej och min familj, om vad jag har i mina tankar.
En blogg att inspireras av och hämta kraft och energi från, tillägger jag som naturligtvis har varit och "hälsat på".

Om du inte har anmält dig som "Bloggföljare" men brukar vara här hos mig och hälsa på nu som då, så föreslår jag att du gör det.
Det kommer att löna sig snart, kommer du att få se ;-)?
Det är helt kostnads- och smärtfritt. Du kan registrera sig vare sig du har blogg eller inte. Du kan även göra det som anonym eller under pseudonym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...