tisdag 8 september 2009

JAG HÄLSAR LINDA VÄLKOMMEN!

Varmt välkommen som "Certifierad och Registrerad Bloggföljare"Linda! Linda är en blogg-granne "på riktigt", dvs. vi bor i samma stadsdel, men vi har aldrig träffast. Det kan vi förhoppningsvis göra någon dag :-D!
Linda skriver bloggen "Lindas liv, eller ja en del i alla fall". Linda beskriver själv sin blogg så här: Denna blogg handlar om mig och min familj bestående av mig och min man samt våra barn; Thea 3,5 år och Noah 1,5 år. Jag skriver om det vardagskaos som kan uppstå här hemma. Bloggen tar även upp mitt dilemma att räcka till i veckorna när barnens pappa arbetar borta. Detta är även ett enkelt sätt för nära och kära att följa vår vardag. Bloggen kommer även nu att hamna i fokus för min träning inför Stockholm Maraton 2010, följ gärna min svettiga väg fram till start och målgång!
Väl värd ett besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...