torsdag 24 september 2009

JAG HAR DEN ÄRAN ATT HÄLSA VÄLKOMMEN...

...till Agneta med bloggen "Stort och smått"!
Hon har gjort det enda rätta och anslutit sig som "Certifierad och Registrerad Bloggföljare". Det kan komma att löna sig ;-)...
Kika gärna in på Agnetas trevliga blogg. Hon presenterar sig själv med dessa ord:
Virrig trebarnsmamma mitt i jobb och vardag och med en dröm om att få ägna mig mer åt roliga saker. Som att skriva, fotografera och fika...
Va!?! Det stämmer ju nästan in på mig också. Bortsett från det där med fotograferingen då. Känn dig varmt välkommen hit Agneta!

2 kommentarer:

  1. Men åh! Tack! Vad roligt! Och vilka snälla ord *rodnar*
    Jag är glad att jag hittade din blogg, den kommer jag att följa!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. stort och smått - och jag är glad att ha DIG här :-D!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...