torsdag 13 augusti 2009

PÅMINNELSE!!! MÅ-BRA UTMANINGEN

Till alla er som varit med i sommarens Må-Bra utmaning Jag uppskattar mycket om ni kan ta er tid och svara på frågorna (behöver inte vara en hel uppsats ;-)... i inlägget HÄR.
Jag vill sammanställa ert material för att kunna använda det i min coaching, både här på bloggen och i mitt arbete.
Jag kommer att presentera sammanfattningen för er här så klart, så ni har alla något att vinna av att dela med er.
Tack till er som redan haft vänligheten att svara på frågorna via bloggen eller mejl.


Och snart kommer en ny Må-Bra utamning för er som är intresserade. Det ni behöver för att kunna vara med är en anteckningsblock och penna. Blir ni nyfikna???

4 kommentarer:

  1. Alltid nyfiken på vad du kan hitta på ;)

    SvaraRadera
  2. Tezzan - ja, man vet ju aldrig vad det kan vara ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med i den nya Må Bra utmaningen =O) Det verkar kul =O)

    SvaraRadera
  4. Just nu har jag haft lite mycket runt omkring så jag har litet svårt att koncentrera mig - men naturligtvis blir jag lite nyfiken.. Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...