tisdag 23 juni 2009

SÅN' ÄR JAG!

Tant T rapporterade idag om ett spännade TEST där man kan få veta vilken personlighetstyp man är.
Jag älskar tester och är nyfiken som sjutton.
Vem är jag?
Vad gör jag?
Vad borde jag göra?
Nej då, fullt så förvirrad känner jag mig inte, men spännaden att se om resultatet stämmer överens med hur jag upplever mig själv. Så här blev mitt testresultat:

Din personlighetstyp:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.


Ja, det var väl inte så långt ifrån sanningen...
Jag är ju utbildad Designer, Fritidspedagog och Beteendevetare (med inriktning mot personal och arbetsliv). Kanske ska jag satsa på skådespeleriet framöver;-)...

Vem är du?

11 kommentarer:

  1. Nästan läskigt... ”Oftast begåvade skribenter” fick jag och så en lång radda yrken, varav fem kan anses vara mina! Sån e jag. ;-)

    SvaraRadera
  2. Vet du, detta är helsjukt, men du och jag fick EXAKT samma resultat =/ Spooky!

    SvaraRadera
  3. Jo, jag fick samma som du jag med.

    SvaraRadera
  4. åhhh jag älskar tester=)

    SvaraRadera
  5. Botilda - du ser, det stämmer:-D!

    Miss M - Förvånar mig inte ett dugg! Två intelligenta och trevliga beteendevetare;-)...

    Efwa-Medea - så klart! Vi är flera här som är lika trevliga, kompetenta och alldeles underbara... Det är därför vi trivs så bra ihop;-)....

    SvaraRadera
  6. jag var bara tvungen att länka hit och blogga om resultatet jag fick=)
    Hoppas det var ok!

    SvaraRadera
  7. Jag fick samma resultat som du. Tur att det är det jag utbildar mig till ;-)

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset!

    Det brukar alltid stå sjuksköterska på yrkestester som jag gjort, men inte denna gång!
    ;-)

    Lagt resultatet på min blogg...

    SvaraRadera
  9. Nu har jag oxå gjort testet. Skrämmande hur det stämmde bra.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Åh vad skoj att du länkade till mig :) Jag hade nästan 200 besökare igår...tack vare dig och Linda K ;) Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...