lördag 10 januari 2009

TILL DEJ!

Ge Dig själv
en alldeles fantastisk lördag!!!




6 kommentarer:

  1. Känns lättare sagt än gjort en dag som denna... Vaknade med en rejäl olustkänsla som håller i sig trots att jag varit iväg på ett Body Balance-pass med lite Cross Training efteråt. Hjälpte inte alls. Men jag är i alla fall lite mör och ren! Jag vet ju vad det beror på men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Och jag har MASSOR jag behöver göra här hemma, hela huset är upp och ner. Kan någon svinga sitt trollspö...?

    SvaraRadera
  2. Jag sitter på jobbet men ska försöka ge mig själv en fantastisk lördagskväll ;)

    SvaraRadera
  3. Monica - tyvärr är det så att alla dagar innehåller inte solsken. Tror att det är viktigt att förlika sig med det ibland. Kanske håller du på att bli sjuk? Eller så behöver du bara få ta det lugnt och "landa" ett litet tag. Lyssna på dig!
    Lite värme och omtanke kan jag "svinga över" till dig, så kanske det känns lite bättre.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Tezzan - Det låter bra! Ha det så gott!

    SvaraRadera
  5. Jag har haft en fantastisk lördag - jag har åkt skidor - äntligen!! Och dessutom kom solen fram en stund så det glittrade fint i snön ovanpå isen. Jag hoppas du har haft en bra lördag!

    SvaraRadera
  6. Therese - Det låter underbart! Hoppas det blir fler gånger. Ska titta in till dej nu...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...