onsdag 21 januari 2009

ANNORLUNDA "BLOGGTÄVLING"

Hos Deepeds hittar du en bloggtävling med lite härligt nytänk. Det handlar om att kora en blogg som läsarna tycker innehållsmässigt tillför dem något. Alltså inte som "tidigare" bloggtävlingar där bästa blogg i princip utses efter hur många läsare den har. Här är man ute efter kvalitet och innehåll. Bloggar nomineras av läsare som skriver en nominering. Nomineringen "rensas" sedan på all info som kan härledas till vilken blogg det handlar om. Röstar gör man sedan utan att veta vilken blogg det handlar om, utan bara efter hur man tycker att innehållet verkar. Krångligt!?!? Läs mer hos Deepeds.

Själv ska jag nominera en blogg som jag tycker ger mig mycket - men jag får ju inte tala om vilken det är här heller eftersom den ska få vara anonym till efter omröstningen ;-)...

8 kommentarer:

  1. Hej, jag är helt ny i bloggsammanhang. Startade i förrgår.
    Hoppas du inte tror att jag härmar dig, jag är helt insnöad nu på röj, rensa och mitt KÖPSTOPP.
    kram,
    Wi

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Viktigt att kvalitet för än gång skull premieras framför kvantitet.

    SvaraRadera
  3. Tack för länken. Det hela bygger på en större tanke runt användandet av sociala medier.

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Oj här var det minsann gudagott att vara. Läsvärd och intressant blogg dit jag definitivt kommer att återvända. Man blir så glad när det finns lite substans i inläggen.
    Nu ska jag kika vidare i bloggen
    Varma häslnignar
    Emma

    SvaraRadera
  5. Spännande o som du säger, helt klart annorlunda:)

    SvaraRadera
  6. Wicke - välkommen hit! Du , jag kan inte annat än att bli VÄLDIGT smickrad :-D. Jag tycker bara att det är roligt att fler än intresserade och skriver.
    Jag kommer och hälsar på dej också ;-)...

    Martin - Visst är det så.

    Deeped - Tack själv för initiativet!!!
    Det finns ju både så mycket skit, trams, nonsen och rentav hälsofarliga bloggar. Men också de som verkligen kan ge ett mervärde till sina läsare. Det är klart att det är de bloggarna som ska premieras. Spännande och se vilka bloggar som nomineras. Förhoppningsvis hittar man några nya favoriter.

    Emma - Varmt välkommen hit! Tusen tack för dina fina ord. Om du visste vad de gläder mig att höra. Kikade in som hastigast hos dig och möttes av underbara bilder. Jag ska återkomma och titta noggrannare...

    Mie - ja, visst är det. Jag hoppas få upp ögoenen för nya och intressanta bloggar. det är alltid spännande.

    SvaraRadera
  7. Jag hamnade här när jag sökte på rensa i röran och la direkt in dig som bokmärke! Hit ska jag komma fler gånger!*ler*

    SvaraRadera
  8. Ullet - Hej! Vad roligt, välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas :-D. Dela gärna med dig av dina tankar och synpunkter.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...