onsdag 26 juni 2019

Supersnygga läsglasögon från GLAS - med rabatt till dig!

I bågen Stella från GLAS
Jag har ju alltid älskat glasögon – till och med innan jag behövde använda själv. Tycker att de är ett kul sätt att sätta en personlig prägel på sitt utseende. Och dessutom tycker jag att jag ser lite mer intelligent ut med glasögon än utan 😂.
Så för mig var det inte några som helst problem när optikerna faktiskt konstaterade att nu kunde det finnas fog (om än så litet) för glasögon. Nu har jag väl använt glasögon dagligen i kanske 15 år. Har avancerat till progressiva glas dessutom på senare år, och det är där jag börjar uppleva lite problem.
Progressiva glas fungerar överlag bra, men när jag ska läsa, och speciellt ligga ner och läsa, så är det svårt att få till det där med skärpan.
En klok vän tipsade mig då om att det kunde vara smart att använda läsglasögon just när jag ska läsa på kvällen eller vid andra tillfällen då jag ska läsa en längre stund.
Det blev ju jättestor skillnad! Så dumt att jag inte tänkt på detta tidigare.

Nu är det extra roligt då jag precis har inlett ett samarbete med GLAS, ett svensk varumärke som tillverkar och säljer trendiga, snygga och dessutom ekologiska läsglasögon 🙌. Tanken är att läsglasögon inte ska vara något nödvändigt ont utan istället en schysst accessoar. Något man faktiskt VILL bära.
Ni hör ju själva hur bra det låter!

I bågen Zoey från GLAS

Bågen Stella från GLAS

Det finns flera snygga modeller att välja på, så det är svårt att göra ett val. Jag valde två, Zoey och Stella.
Priserna är schyssta och kvaliteten är superbra. Dessutom har jag möjlighet att erbjuda er läsare rabatt på glasögonen.
Om ni uppger koden ULRIKA15, så får ni 15 % rabatt på ett par valfria bågar. Leveransen är snabb och du får ett snyggt och gediget glasögonfodral med på köpet.

Livet är för kort för att levas med oskärpa och suddighet! Glasögon är både coolt, snyggt och ökar livskvaliteten om du ser dåligt. Så passa på nu när du kan få extra bra pris på alla snygga bågar. In och kolla vilken/vilka som blir dina favoriter.






1 kommentar:

  1. Just när man köpt ett par av dessa glasögon(fick dem idag), så är det fri frakt. Gillar inte det! Men bågarna var häftiga! Ska sätta styrkeglas i demä

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...