fredag 16 maj 2014

Gyllene hud med Nourish Golden Glow Toning Souffle




Jag har tidigare testat och skrivit om märket Nourish produkter här på bloggen. Nourish som är ett engelskt ekologiskt hudvårdsmärke som startats av Dr. Pauline Hill vars vision är att tillverka så rena och naturliga produkter som möjligt. Det gillas såklart och de produkter jag testat tidigare tyckte jag var fantastiskt bra.

Nu har jag provat på denna fantastiska Golden Glow Toning Souffle som är en hudlotion som innehåller ljusreflekterande partiklar. Huden får en fantastiskt lyster - solkysst hy verkligen. I krämen finns dessutom algextrakt som ska hjälpa till att strama upp huden.
Doften direkt när jag smörjer på krämen är inte så tilltalande, men så snart krämen sjunker in i huden och det bara blir ett skönt glitter kvar så är den borta. Inga problem med andra ord.
Perfekt att ha på armar, ben och dekolletage. 

Till ansiktet använder jag sedan tidigare min stora favoriter som skänker lyster till både vardags och fest - . Den är hur dryg som helst och det räcker att ta en liten liten gnutta på det delar i ansiktet som du vill framhäva med lite extra lyster.
Golden Glow Shimmer. Alternativt kan den blandas med dag- eller underlagskrämen.
Superglad att det nu finns ett komplement som också fungerar på kroppen.

Just nu ser jag att det dessutom är extrapris på alla Nourish produkter hos Bodystore.se, så du som jag som gillar naturlig hudvård och som gärna lägger till lite "glow" i din tillvaro kan passa på. När det dessutom är helt naturligt och ekologiskt känns det extra bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...