måndag 18 november 2013

DUNDERPULVER FRÅN HELHETSHÄLSA - äts gärna av hela familjen

HELHETSHÄLSA - mitt absoluta favoritmärke när det gäller kosttillskott. Rena och bra produkter utan en massa onödigheter och tillsatser. Fick härom dagen bekräftat av familjens kinesolog/homeopat att det är riktigt bra grejer som HELHETSHÄLSA tillverkar. Och hans ord litar jag stenhårt på. Han hjälper mig och familjen att anpassa produkterna efter våra individuella behov.

En favorit för hela familjen är HELHETSHÄLSAS Dunder Pulver - ett vitamin och mineralpulver gjort för att passa till barn. Det är ett vitamintillskott som är tillverkat av bär och frukter som torkats och pulveriserats. Bland annat innehåller pulvret Camu Camu som är mycket rik på C-vitamin, gojibär, acai  och tranbärsjuice. Pulvret är också berikat med andra vitaminer och mineraler.

Dunderpulver  innehåller åtta ingredienser som bidrar till immunsystemets normala funktion (folsyra, järn, selen, betakaroten (vitamin A), vitamin B6, vitamin C, vitamin D och zink). Dunderpulver är fritt från sötningsmedel, färgämnen och aromer. Dunderpulver kan ätas som det är eller blandas i mat eller dryck.

Jag låter mina barn strö Dunderpulver över yoghurten eller ha i sina smoothisar och jag brukar "låna lite" själv också för att strö över min favoritfrukost bestående av keso och/eller grekisk yoghurt, hallon och blåbär (eller svarta vinbär och mango), mandel eller hasselnötter och  rostade kokosflingor. Är det "fest" kan jag ringla lite honung över också ;-). Att toppa med en tesked Dunderpulver ger frukosten en extra skjuts - gott smakar det också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...