lördag 10 augusti 2013

TESTA 5:2-DETOX NÄR DU GÅR MIN DISTANSKURS TÄNK DIG SMAL

Den 2 september kör vi igång distanskursen Tänk Dig Smal - gå ner i vikt med KBT på Facebook (i en hemlig grupp). Sex veckor jobbar vi tillsammans på dina tankar om och ditt beteende kring mat.
- Precis vad jag har saknat från alla andra gånger jag har bantat/gått på diet, brukar vara en vanlig kommentar efter kursen.

Du som år kursen får om du vill välja en diet att följa under tiden (inte ett måste) och du som är nyfiken på 5:2-metoden kommer att få tips, idéer tankar om min variant som jag kallar 5:2-detox "på köpet". 

Läs mer om kursens innehåll och upplägg HÄR.
Är du sugen på att hänga på för att en gång för alla lära dig tankar, vanor och handlingar som kommer att stödja dig framöver, så vänta inte för länge. Det finns några platser kvar.

HÄR kan du läsa mer om mina tankar och erfarenheter av 5:2-metoden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...