måndag 27 maj 2013

EN BRA SPORT-BH ÄR KVINNANS BÄSTA VÄN


För alla som joggar/löptränar är bra skor a och o. För kvinnor är det minst lika viktigt med en bra sport-bh - ju större byst, desto viktigare.

Jag fick möjligheten att välja valfri sport-bh från
WomensSportwear.se. Det är en nätbutik med sportkläder för kvinnor och med speciellt fokus just på sport-bh:ar i allehanda modeller.
Efter lite funderande vilken jag skulle välja beslutade jag mig tillslut för modellen ni ser på bilden här bredvid: Ultimate Run Sport Bra från märket Shock Absorber. Den finns i färgerna svart och vitt och i storlekarna 65 - 85 och A - G kupa.

Nu har jag testat den under några veckor både vid några gympapass, men framför allt vid löpning. Jag har tränat hela mitt vuxna liv och måste säga att jag faktisk aldrig provat en så
mjuk, skön och stadig sport-bh som denna. Jag behöver en modell som håller bysten på plats och denna gör verkligen det. Perfekt skuren och sitter stadigt tack vare den finurliga extraknäppningen bak i ryggen. Lätt att ta på och av dessutom, vilket inte är en självklarhet alla gånger när det gäller sport-bh:ar (jag har några som jag knappt kan ta mig ur utan hjälp).

Jag beställde denna i vitt, men kommer att beställa ytterligare en i svart. Toppennöjd är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...