söndag 9 december 2012

RÖSTA IDAG - SISTA CHANSEN I TÄVLINGEN!!!

I dag är sista dagen att lägga din röst på min blogg i tävlingen Sveriges Bästa Gröna Bloggare 2012 i kategorin Livsstil:


De senaste åren har bloggen Ekonördarna vunnit tävlingen och de är på god väg nu med. Låt oss ge dem en match i år. Om alla ni som läser min  blogg i dag skänker en röst, så är vi definitivt med i matchen.

Min blogg som jag har skrivit i över fyra år skapas för er bloggläsare och det är också ni som kan se till att jag blir "vinnare" i denna tävling.  Det är era röster som räknas. 
OM vi tillsammans går segrande ur den här striden utlovar jag ett hejdundrande firande tillsammans med er ;-).
Tipsa gärna familj, vänner och bekanta om omröstningen. En röst per dator/telefon är möjligt.

TACK för er support!

5 kommentarer:

  1. Det är tur att du inte vinner i denna tävling för det finns någon annan som är bättre som gör det.

    SvaraRadera
  2. Tack för din support Ann-onym!
    Alla har självklart rätt att rösta på sin egen favorit.
    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad menar du med "Ann-onym"??, för jag vet inte vad du menar för jag som har skrivit är en man så ta ignet för givet.

      Radera
  3. Man vet aldrig vem som döljer sig bakom "Anonym". Det skulle kunna vara en Ann eller någon Annan ;-).jag tycker att det är lite fegt att framför kritik eller missnöje anonymt oavsett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kan jag fråga varför du har kategorin Anomymt att kommentera med för då om du inte gillar att man kritiserar dig på din blogg för det är väldigt lätt att få Google att ta bort en sådan här blogg som inte gillar kritik.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...