tisdag 30 oktober 2012

VINN HÄRLIGA BOKEN "MELLAN MÄNNISKOR" av Anna Eriksson Skarin

Jag fick frågan av Anna Eriksson Skarin om jag ville läsa hennes alldeles nyskrivna bok "Mellan människor". Sann bokälskare som jag är tackade jag givetvis jag. Det är jag verkligen jätteglad för. Jag läser boken just nu och måste säga att den definitivt är en av de bättre romanerna jag någonsin har läst! Välskriven och med utrymme för egna tankar och reflektioner. Superbra helt enkelt.

Anna har också vänligheten att lotta ut ett exemplar till en av mina läsare. Jag tycker verkligen att du ska ta chansen att vara med. Du har en underbar läsupplevelse att se fram emot.
Läs mer om boken och hur du ska gå tillväga för att vara med och tävla i det tidigare blogginlägget som du hittar HÄR.

Annas läsvärda hemsida och blogg hittar du HÄR.

Sista dag att vara med i tävlingen är 31 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...