lördag 6 oktober 2012

PASSIONSCOACHNING - satsa på DIG själv i höst!


Passionscoachning är en fantastisk coachningsmetod som jag har arbetat med under ett par år. En av de stora anledningarna till att vi idag känner oss vilsna och/eller missnöjda med vår tillvaro är att vi känner en stor osäkerhet på vad det är vi egentligen vill med våra liv. Vi har fullt upp och ägnar sällan tid åt att fundera på hur vi skulle vilja ha det, eller så kanske vi skräms av tanken på att vi faktiskt inte vet hur vi vill ha det istället - vi känner bara ett missnöje.


Passionscoachning passar dig som vill få en mental energikick av stora mått. Du som vill få klarhet i vad som är viktigt för dig och hur/vad du kan göra för att få mer av det i ditt liv.
Att leva sitt liv med mer Passion innebär att du satsar lite tid och energi på dig själv som du kommer få mångfalt tillbaka av. 
Så här säger några tidigare deltagare om metoden:
  • " Så häftigt! Jag trodde inte att det skulle vara så lätt att hitta det som var viktigt för mig, jag har ju funderat i flera år. Nu känner jag att jag vet."
  • "Men gud vilken energikick det här har gett mig!"
  • "Det här borde jag ha gjort mycket,mycket tidigare i livet. Men nu ska jag ta till mig resultatet och se till att framtiden går i linje med mina verkliga önskningar och passioner".
  • "Jag märker att jag tänker helt annorlunda nu. Jag har hittat tillbaka till energi och glädjen som varit borta ett bra tag nu."

Passionscoachning sker på distans och består av sex olika mejl/arbetsuppgifter som du ska göra och som du mejlledes får personlig feedback på. Varje vecka får du ett nytt uppdrag. Kursen håller alltså på i sex veckor. Så här ser innehållet ut:
  • Mejl 1: Din bakgrund - dina tankar och dina önskemål.
  • Mejl 2: Passionstestet - som kommer att hjälpa dig att hitta ditt fokus och din/dina passioner.
  • Mejl 3: Hitta fokus - du får redskap som hjälper dig att fokusera på det som är viktigt för dig.
  • Mejl 4: Passionstavla - synliggör det som är viktigt för dig och det du vill uppnå.
  • Mejl 5: Passionsförklaringar - lär dig att jobba ännu mer fokuserat och tydliggör det som är viktig.
  • Mejl 6: Att leva ett liv med Passion - allmänna tips och specifika tips för just dig för hur du i fortsättningen kan leva ditt liv fullt med glädje och passion.
6 veckors Passionscoachning på distans kostar normal 1495:- Nu har jag ett hösterbjudande som gäller oktober ut där du endast får betala 995:- (faktura 30 dagar).
Så snart du har anmält dig så sänder jag över materialet till dig så att du kan starta.
Skicka din anmälan till: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se

Nedan ser du en Passionstavla som Annika Hirvonen (se hennes fantastiska blogg HÄR) har skapat. Visst blir man glad, energirik och inspirerad?! Tänk dig då hur du ska känna när du tittar på DIN Passionstavla!

Passionstavla av Annika Hirvonen

Så TVEKA INTE! Anmäl dig nu och se till att din höst blir full av PASSION och LIVSGLÄDJE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...