tisdag 10 juli 2012

MER AKTIVITET PÅ FACEBOOK FRAMÖVER


Jag kommer framöver att lägga mer aktivitet på min sida på Facebook: Ulrika Gabriel Coach & Inspiratör. 
Facebook är ett snabbare forum än bloggen och det är ett smidigare sätt att ha interaktion med läsarna. Att ha en dialog med er som läser och är intresserade är för mig jättegivande och något jag gärna lägger tid på. Det är inte lika lätt här på bloggen.
Självklart kommer jag inte att sluta skriva här. Bloggen är fortfarande jätteviktigt för mig och där kommer jag att fortsätta att skriva om det jag brinner för som inspiration till andra. Det kommer dock inte att bli dagliga blogginlägg som tidigare - men flera i veckan så klart :-).


Jag har hittills skrivit nästan 2300 inlägg här på bloggen. De har handlat om allt från självkänsla, hälsa, framgång, arbetsliv och massor med annat.
Om du tittar i vänster kant på bloggen, ser du rubriken "Etiketter". Därunder finns alla de områden som jag har skrivit om och antalet inlägg per område.
Titta gärna efter vad som intresserar dig där och du kommer att ha en hel del att läsa inom ditt favoritområde.

Det finns också stora fördelar med att skriva i bloggen. Här finns det mer utrymme, möjlighet att länka och lägga upp bilder i större utsträckning än på Facebook. Det gör att Facebook aldrig kommer att kunna ersätta bloggandet - och det är ju tur det.

Du som använder dig av Facebook och som vill ta del av dagliga tankar, tips, utmaningar, inspiration och annat aktuellt, se till att gilla min sida på Facebook för att inte missa något.
Hoppas att vi ses även där! Och att du fortsätter att följa mig här också.

Här hittar du min Facebooksida:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...