lördag 31 mars 2012

SIDEBOARD NEW YORK FRÅN BAGGE DESIGN

Min vinst - New York Sideboard från Bagge Design

Jag brukar sällan vara med och tävla, inte minst när det gäller tävlingar på nätet. Anledningen är att jag aldrig brukar vinna. Men, för några veckor sedan såg jag en tävling på Facebook där man kunde vinna en möbel från Bagge Design. Helt plötsligt kände jag att jag skulle vara med och tävla. Jag var inne på Bagge Designs hemsida och såg att det var jättefina möbler - helt i min smak. Det enda som krävdes var att dela sidan på Facebook. Sedan skrev jag en rad som kommentar att denna möbel skulle passa perfekt i min sprillans nya lägenhet.

Ärligt talat hade jag glömt bort tävlingen ett par veckor senare när jag fick ett meddelande på Facebook om att JAG HADE VUNNIT! Jag fick välja en möbel och skulle få den hemskickad. Helt fantastiskt och jag blev verkligen superglad. För några dagar ringde trevliga Stefan Bagge (jodå, bror till Anders Bagge) och meddelande att möbeln fanns att hämta i Västerås. Jag kan säga att det inte var ett platt paket - det var en riktigt rejäl och gedigen möbel som kom monterad.
Nu står den hemma i hallen och jag bara älskar den. Så snygg! 

Möbler från Bagge Design i Tv- studion hos Malou i efter tio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...