måndag 16 januari 2012

RENSA I RÖRAN -NIONDE VECKAN


Förra veckans rensning hemma hos mig var en djupdykning i en av mina garderober. Här på sovrumsgolvet ser ni  resultatet  -  det som inte längre "platsar" i garderoben. Det är kläde som det egentligen inte är något större fel på, annat än att jag inte använder dem... Av olika anledningar trivs jag inte i det. Jag vet inte om det syns så bra på fotot, men en del beiga plagg rök. Jag tycker att beigt kan vara så snyggt, men jag trivs inte i det själv. Jag borde lära mig den läxan en gång för alla, men då och då smyger jag hem något beigt i förhoppning om att jag nu ska tycka om det. Jag hoppas på bättring nu.
Resultatet blev en lite rymligare garderob.

Den kommande veckan ska jag rensa i ett av skåpen i  den stora bokhyllan i vardagsrummet. Där ryms både det ena och det andra.
Hur går det för dig med rensandet?
Är du sugen på att hänga på? Läs mer om vad och hur vi gör HÄR.
Vad rensar du den kommande veckan?

1 kommentar:

  1. Att rensa är fantastiskt. Färdig med min första utmaning som var rensa 3 skåp i köket. Helt underbart nu kan man hitta sina köksprylar utan att behöva ta ut allt. Det blev även en påse full med saker som ska slängas. Jag har ju några skåp kvar i köket så det får bli min nästa utmaning för nästa vecka.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...