tisdag 18 oktober 2011

TÄNK DIG SMAL - NY KURSSTART SNART

Den 7 november börjar nästa distanskurs av Tänk Dig Smal - gå ner i vikt med KBT. Under 12 veckor kommer jag att skriva inlägg/uppgifter (varannan dag) på en gemensam blogg. De som vill kan också delta i diskussionerna på Facebook tillsammans med tidigare och nuvarande deltagare. Du har möjlighet till privat coachning av mig per telefon eller mejl om du föredrar det.
Läs mer om kursen HÄR.

I nuläget finns 4 platser kvar. Så om du nu en gång för alla vill sluta upp med att jojobanta eller få ett klokt och hållbart förhållningssätt till mat och dina matvanor, så hör av dig  på stört!
Som en tidigare deltagare sa:
" Jag har bantat i 30 år av mitt liv. Nu fattar jag vad det är jag har gjort för fel. Tänk om jag hade vetat att det handlar om mina tankar och inte om att jag är så usel som jag själv trott hela tiden. Nu vet jag hur jag ska tänka och göra och det är så skönt att var på rätt väg. Äntligen!"


Ta chansen du med och häng med nästa härliga gäng! Mejla mig din anmälan till: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se.
Kursen kostar 1595:- (200:- rabatt om du är bloggföljare eller "gillare" på Facebook - ange i din anmälan).
Avgiften faktureras och kan delas upp på två fakturor utan extra kostnad om du önskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...