tisdag 25 oktober 2011

I DAG LEKER JAG FOTOMODELL

I dag ska jag åka upp till Sala och träffa Linda. Linda jobbar som fotograf och för ett år sedan var hon min jobbcoachingkund. Linda hade drömmar om att börja jobba som fotograf "på riktigt". När jag fick se hennes kort var det ingen tvekan - SJÄLVKLART skulle hon det!

Titta in på hennes underbara blogg/hemsida - Photos by Linda, så förstår du vad jag menar.
Se bara på dessa underbara KARAMELLER till barn som Linda fotat.
Eller den här UNDERBARA lilla ANTON, så go att man vill äta upp honom.
Fantastiska bilder!

I dag ska Linda få uppdraget att fota MOI. Jag behöver nya bilder till blogg, ny hemsida och som pressbilder och till marknadsföring. Jag är inte så bekväm med att posera framför kameran, men det ska bli jättespännande att se vad Linda kan åstadkomma. Reportage om min dag kommer här så småningom.
Håll nu tummarna att jag fastnar på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...