onsdag 24 augusti 2011

LIVSKRAFT - HÖSTENS FÖRELÄSNINGSSATSNING

Något av det absolut bästa jag vet är att föreläsa. Det blir en sådan direktkontakt med publiken och det är så häftigt att verkligen se när åhörarna tar in och får aha-upplevelser över hur de faktiskt själva kan göra för att vara med och påverka sina liv i den riktning de själva önskar.

Jag är ute på arbetsplatser, föreningar etc. där jag föreläser efter önskemål inom områden som: arbetsglädje, samarbete, kommunikation, självkänsla, ansvar mm. Föreläsningarna skräddarsys ofta efter de behov som finns.
Jag har också några "färdiga" föreläsningar som jag erbjuder och en av dem, LIVSKRAFT - Lev det liv du förtjänar, är den som jag satsar på nu under hösten. Där har jag samlat ihop en riktig vitamininjektion som inte lämnar någon åhörare oberörd. Jag varvar teori med praktiska övningar. När du går hem från föreläsningen har du med dig övningar och material du själv kan fortsätta att jobba med för att åstadkomma det du vill i ditt liv - både i tanke och handling. Något av det du får lära dig under denna föreläsning är:

  • Hur du hittar din kraft och energi
  • Att hitta glädjen över att ta ansvar över din situation
  • Vad det innebär att leva EGOlogiskt
  • Hur du hittar Passionen i ditt liv - du får lära dig att göra ett Passionstest, något du kommer att ha stor nytta av även framöver i livet.

Nu ska jag börja boka in höstens föreläsningar. Tycker du att det skulle vara intressant att jag kommer till din arbetsplats, förening, ditt bibliotek eller vad det nu kan vara? Kontakta mig, för mer information om lediga datum, kostnad etc. Du kan hämta hem ett eget informationsblad (som bilden ovan), genom att klicka HÄR.

Alla ni som hjälper till med att hitta föreläsningstillfällen får som tack för hjälpen välja på:

  • 6 veckors Passionscoachning på distans.
  • Deltagande i distanskursen "Tänk dig smal".
  • Eller ett ex av min komman e-bok/e-kurs "21 dagar till ett EGOlogisk liv"
Hjälper mig gör du genom att antingen:
  1. Tipsa om några som kan vara intresserade av att anordna föreläsningen. Jag kan själv ta kontakt med dem och hänvisar till din rekommendation. Blir föreläsningen bokad får du välja din belöning som tack för ditt tips.
  2. Du själv visar mitt informationsblad för din chef eller någon annan ansvarig som hör av sig till mig och boka en föreläsning under hösten. Hör då av dig till mig och tala om att det var du som tipsade, så får du din belöning.
Nu är jag redo för en härlig höst! Är DU?

1 kommentar:

  1. Hahahaha läste fel.. "Redo för en ÄRLIG höst" läste jag... absolut men även en härlig så klart!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...