torsdag 21 juli 2011

STADSLIV = CYKELLIV


Jag är så glad och nöjd över att ha blivit stadsbo för snart två månader sedan. Allt är liksom närmare och jag kan gå och cykla nästan överallt.
Utrustad med en sprillans ny cykel och en praktiskt och härligt blommig cykelväska från Cykelliv.se så susar jag fram mellan uppdrag och ärenden - och ibland bara för nöjes skull.
Vilken frihet det är! Och så skönt att lätt kunna packa med det jag behöver i väskan, pärmar, dator, block, matsäck eller annat som kan behövas för stunden. Bara att häkta fast på pakethållaren, så sitter det stadigt och säkert. Snygg är den också. För visst blir man glad av väskan!?

Mannen som också har cykelavstånd till jobbet fick en cykelväska i födelsedagspresent,

en "Arezzo", också från Cykellliv.se. . Hans modell rymmer också dator och annat jobbmaterial och är lite mer strikt i modellen.
Frihet och bekvämlighet - det är grejer det!

2 kommentarer:

  1. Snygga väskor, låter härligt med cykelavstånd till jobbet, sånt kan jag sakna. Älskar frihetskänslan med att cykla!

    //Elvira

    SvaraRadera
  2. Låter skönt!! Kan sakna att bo i stan ibland:)

    Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...