tisdag 10 maj 2011

STRETCHAT OCH KLART


Jag tycker att det är så skönt att stanna till och stretcha innan jag går in efter min löptur. Jag har turen att bo precis bredvid en lekpark och ett stort grönområde med fotbollsplan. Där är det ofta av någon anledning väldigt tomt på folk i allmänhet och barn i synnerhet. Extra skönt är det att stanna till, stretcha ut och varva ner en stund när det är sådant här underbart väder och fåglarna kvittrar.
Stannar kvar en stund extra och bara njuter. När jag har njutit klart ska jag gå in och ta en skön dusch. Sen jobba :-).

2 kommentarer:

  1. Stretchar ute jag med. Iaf när vädret är som idag. skuggan på trappen. Skönt.:)

    SvaraRadera
  2. Jeg greier ikke å løpe for tiden, men er ute i det deilige vårværet og går tur. I dag tenkte jeg på den videobloggen du har der du sier at man må legge listen utifra det som man faktisk klarer der og da. Og da ble jeg i grunnen ganske fornøyd med min halvtimes gåtur...

    Også du... det ligger en award til deg på bloggen min dersom du kunne tenke deg det. Helt frivillig selvfølgelig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...