måndag 18 april 2011

VÄLKOMMEN PÅ ÖPPEN FÖRELÄSNING!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Jag hoppas att jag kan komma då. Vore så kul att lyssna till dig nu när du kommit en bit i din karriär. :)
    Såg du att Jacqueline är med i senaste numret av Cosmopolitan? Jag har skrivit om det på min blogg och i det inlägget är du också nämnd.

    Ha en skön vårkväll!

    Kram, C

    SvaraRadera
  2. Klokegård - Designa ditt Liv! - du är sååå varmt välkommen. Det här kommer att bli en härlig kväll full av positiva energier och nya möjligheter. Det är så underbart att få smittas av allas engagemang.
    Läste ditt inlägg på bloggen. Det kommer säkert att bli kanon!

    SvaraRadera
  3. Åh så spännande det vore! Måste bara kolla upp hur jag jobbar. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...