fredag 1 april 2011

JAG LEKER WEBBDESIGNER


Det känns som att det är dags för lite förändringar här på bloggen. Då menar jag rent utseendemässigt. Jag leker själv "webbdesigner", och det är att ge sig ut på hal is för mig. Jag är en glad amatör som tycker att det är riktigt roligt, men också riktig svårt. 
Jag är inte färdig med bloggens nya utseende ännu, men du får gärna komma med dina tankar och idéer.
Jag hoppas att du har lite förståelse för att det kanske stundvis ser lite rörigt ut här. Jag hoppas att det ska bli fint och kännas inspirerande för er även fortsättningsvis.

2 kommentarer:

  1. Skönt! Jag tycker att det har varit lite jobbigt att läsa förut. Texten har liksom grötat ihop sig, det har stört mig. Nu känns det mycket renare, det passar mig. Kill your darlings, liksom!

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättebra!! Du är så duktig!! Trevlig helg på dej:)
    Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...