torsdag 7 april 2011

GRATIS JOBBCOACHING

Nu har jag möjlighet att ta emot ett par nya jobbcoachingkunder. Du som är arbetssökande och inskriven på Arbetsförmedlingen har möjlighet att få gratis jobbcoaching av mig. Vi utgår självklart ifrån dina behov och önskemål. Vi kan jobba med din cv och ditt personliga brev, se över kontaktnät, olika jobbsökarmetoder, tränar på intervjusituationen, motivation och fokus och allt annat som har med konsten att söka jobb att göra. Men det kan också handla om dig själv och din situation: självkänsla, fokus, själförtroende och annat som rör dina förutsättningar att söka jobb och att må bra överhuvudtaget. Jag tycker att det är viktigt att se jobbcoachingperioden som en helhet. Men det är DU som bestämmer.

Om du vill ta chansen att få gratis jobbcoachning av mig och har rätt förutsättningar, så skicka ett mejl till mig på kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se. Du kan få coachning IRL, men även på distans, så var du bor  i Sverige spelar mindre roll.

Kanske har du en vän som söker jobb och som skulle behöva lite coachning, Tipsa gärna om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...