söndag 30 januari 2011

SISTA DAGEN FÖR TÄVLINGEN

I dag, söndag är det sista dagen för tävlingen som jag utlyste för att fira 200 bloggföljare. Läs mer om tävlingen HÄR. Vinnaren blir den som under januari månad skaffat flest "inlänkar" till min blogg.
Inlänkar skapar du genom att på din blogg lägga upp en länk till min blogg, eller ännu bättre, skriva i ett inlägg om något jag skrivit. Det brukar ge mest trafik.
Just nu är det en ganska jämn tätstrid mellan tre personer. Vi får se hur läget ser ut kl. 00.00 då tävlingen avslutas. Resultatet publiceras under morgondagen.

Lycka till alla deltagare!

1 kommentar:

  1. Hej Ulrika! Jag undrar om du skulle kunna maila mig uppgifterna och lösenordet till bloggen..ja vad hette den nu igen? Nåväl det var iaf en blogg du hade öppen för oss som betalat för en utmaning förra våren! Hoppas du kommer ihåg vad jag menar :-) Skulle behöva tillgång till den för att få lite tips o råd.

    Mail: anna247@hotmail.com


    Många kramar /Vendela

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...