torsdag 30 december 2010

VI TJUVSTARTAR FIRANDET MED # 200!!!

Sköna Milla  blev min tvåhundrade bloggföljare. Jag måste säga att det är fantastiskt - 200 bloggföljare!!! Det är mycket det!
Varmt välkommen hit Milla som "officiell" följare, jag vet ju att du funnits med ett tag via Bloglovin. Millan har en egen finfin blogg som heter "andante - en blogg om livet i ett ganska långsamt tempo". En finstämd och vacker blogg som bjuder på både kreativitet, skönhet och eftertänksamhet. 
Milla beskriver sig själv så här: "En stundom kreativ 40-åring som försöker att inte ha total kontroll men ändå hitta tillbaka till livet efter en tids sjukdom. Jag bor med man och våra två tonåringar i ett litet samhälle på västkusten. Livet segrade och jag fick en chans till! Nu vill jag fokusera på det som ger kraft och det är min förhoppning att denna blogg ska hjälpa mig med det. En blogg för mig och kanske för andra - i ett ganska långsamt tempo..."
Varmt  välkommen Milla - roligt att det blev DU som blev #200. Om du mejlar din adress till mig på kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se, så kommer en liten present med posten.


Och nu ska vi fira alla bloggföljare!!!
Alla ni som är bloggföljare (ni som inte är ännu, kan ju alltid bli för att få vara med och tävla) kan vara med och tävla om:

  • Ett hemligt bokpaket med några av mina må-bra-bok-favoriter.
  • 3 månaders Passionscoachning på distans
  • Gratis medlemskap i vårens Fin Form som startar i februari.
  • En kostnadsfri föreläsning på ditt företag (om du arbetar i Västerås) - bor du en bit ifrån står jag för föreläsandet och ni för resan.
Den som vinner får fritt välja något av ovanstående. Vinner gör den som från dagens datum (30/12  fram till och med måndagen den 31/1 lyckats med konststycket att -

 ORDNA FLEST LÄNKAR TILL MIN BLOGG.

Jag ser lätt i min statistik vem som lyckas bäst.
Ni som inte har någon egen blogg kan självklart också vara med i tävlingen. Eran uppgift blir istället att sprida de goda budskapen per mejl till vänner och bekanta. Länka till min blogg i dina mejl och be dina vänner att skriva en kommentar under inlägget de läst. De själva kan vara anonyma, men de måste ange ditt namn.
Till saken hör att jag kommer börja året med att sprida många må-bra tips, så det kommer att finnas goda möjligheter att länka för att sprida må-bra tips vidare till dina vänner och bekanta.

Vill du vara med och tävla om något av de fina priserna? Skriv då en kommentar här under.

Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Jag har tipsat om din blogg på min blogg nu. Finns här:
    http://www.pysslamera.se/2010/12/31/pyssel-och-bloggtips/

    Gott nytt år!
    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!
    Jag älskar böcker och tar alla chanser jag kan att utöka mina hyllmetrar.
    Klart jag vill vara med och tävla!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag länkar väldigt ofta till dig, utan att jag tänker på det. Du säger mycket klokt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...