torsdag 30 december 2010

EN BRA AVSLUTNING PÅ ÅRET


Så här i elfte timmen av 2010 så vill jag tipsa er om att göra en riktigt bra avslutning av det år som har gått. Säkerligen har ditt år, som för de allra flesta av oss, varit både "upp och ner". Men, för att få en bra avslutning och hitta kraft och inspiration till ett fantastiskt 2011 så uppmanar jag er att göra följande lista. Har du en egen blogg, så kopiera gärna och skriv din lista där. Annars får du gärna presentera din lista i en kommentar här. Med fördel kan du även skriva ner den på ett papper för att ha som en påminnelse.

Så här ser min lista ut:

Det här är jag nöjd med/stolt över från året som gått:
  • Jag startade Ulrika Gabriel Coach & Inspiratör i april och det gick över förväntan.
  • Att jag återigen efter många år fått förmånen att vara ute och föreläsa.
  • Att jag verkligen har fått personer jag arbetar med att må bättre i sina liv.
Dessa positiva förändringar har jag gjort:
  • Slutade äta vetemjöl då jag fick reda på att jag var allergisk mot det. Resultatet blev att jag blev både piggare och friskare.
  • Började med yoga hemma.

Små och stora stunder av lycka:
  • Mina barns ständiga kärleksförklaringar.
  • När jag fått bekräftat att jag gjort positiv skillnad i någons liv.
  • Ett pärlhalsband ihoptotat under hela höstterminen i julklapp av sonen.
  • Äldsta dotterns kommer in på Fryx musikklass och älskar det från första stund.
Det här är jag tacksam över:
  • Min man och mina fina barn.
  • Vårt fina hus.
  • Att jag kan få syssla med det jag älskar mest.
  • Att vi har det så fantastiskt bra i landet där vi bor.
  • Min hälsa
  • Mina fina vänner

Det här ser jag fram emot 2011:

  • Fortsätta att utveckla Ulrika Gabriel Coach & Inspiratör.
  • Fler, bättre och ännu roligare föreläsningar.
  • Arbeta fram ett nytt kanonkoncept som verkligen kommer att göra skillnad för många.
  • Att börja arbeta ideellt.
  • Att dra igång ett välgörenhetsprojekt.
  • Att få lära känna och samarbeta med ännu fler fantastiska människor som sysslar med coaching och inspiration i olika former. Tillsammans är vi ännu starkare.
  • Att må ännu bättre.
Så där ja, nu är jag jättenyfiken på ERA listor. Om du skriver en på din blogg, skriv gärna en kommentar så att jag hittar dit. Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Åh vilken bra lista. Lite liknande den jag brukar göra varje år. Får jag låna den här till min FB-sida (o såklart länka till dig)?

    Gott nytt år kära Ulrika!

    SvaraRadera
  2. Yogamamma - självklart får du sprida vidare. Ju fler som hittar verktyg för att förbättra liv och leverne, desto gladare blir jag. Ett riktigt härligt 2011 önskar jag dig med!

    SvaraRadera
  3. Hej Ulrika!
    Jag har gjort min lista på min blogg. Kika gärna om du har lust.
    Gott Nytt År!
    Kram helén

    SvaraRadera
  4. Så roligt!! Jag mailar dig om en stund:) Tack för fina ord!

    Roligt även att se din lista, ska se om jag får knåpat ihop en själv!

    Önskar dig ett fantastiskt nytt år med många nya erferenheter!!:)

    Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...