fredag 17 december 2010

NY FAVORIT E-BUTIK

Tunika från Chillnorway
Önskeklapp från Desigual













Jag gillar kläder. Kläder för mig är ett uttryck för vem jag är, men även hur jag mår. Många gånger vet jag vad jag vill ha när jag ska köpa nya kläder, men problemet för mig är att finna tiden som det kan ta att springa runt på stan och leta och prova. När tiden finns kan det vara ett riktigt nöje att få göra det, men det är inte alltid det känns på det sättet. Jag handlar därför gärna kläder på nätet och blir glad när jag hittar e-butiker med ett utbud i min smak
En av mina nya favoritbutiker på nätet är Tintinstyle. Jag har handlat en del av dem, inte minst för att de säljer Desigual som jag tycker om. De har även många andra intressanta märken. Jättefin service och trevligt bemötande och snabba leveranser har de också - sådant är självklart viktigt.

Annars vill jag passa på att inflika att klädutbudet just nu känns väldigt, väldigt beigt och färglöst - både i butik och på nätet. Jag vill ha MER FÄRG!!!

1 kommentar:

  1. jag håller med dig - mera färg!!! jag blir helt deprimerad av allt det svarta och gråa, vad fasen - räcker det inte med att solen o blommorna är som längst bort just nu!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...