söndag 21 november 2010

VÄLKOMMEN LISELOTT!

Liselott har blivit bloggföljare hos mig, och det gläder mig så klart. Hon skriver själv två bloggar, dels "Livet hos familjen Zeijlon/Markowicz" där hon delar med sig av av sitt och familjens liv, dels bloggen "Zeijlon Design" där hon visar på ett härligt och kreativt utbud av egentillverkade smycken. Se också hennes webshoppen.
Liselott presenterar sig själv så här: "Jag är en tjej född -74 och älskar verkligen allt med färg och form. Min smyckestillverkning startade 2005 och har sedan dess bara förälskat mig mer och mer i detta med att göra smycken. Jag jobbar i olika sorters material och blandar det jag känner passar med varandra och blir en fröjd för ögat. Varje smycke är ett hantverk från hjärta och själ och varje smyckesdel väljs ut med mycket kärlek för att passa varandra. Jag arbetar främst med sötvattenspärlor, halvädelstenar, glaspärlor och nickelsäker metall. Sen kan jag blanda in annat material om jag tycker det passar sig. Även ackryl och fimolera förekommer i mina smycken emellanåt."


Det här armbandet nedan föll jag för som en fura, visst är det snyggt!!!




Välkommen hit Liselott! Roligt att ha dig med. 
Uppdatering: armbandet beställt :-!

1 kommentar:

  1. Åhh tusen tack Ulrika, åh vad jag känner mig välkommen hit till dig.
    Blir ju helt rörd.

    Smycken är på gång och postas imorgon hem till dig.

    Hoppas du kommer mycket om dem..

    Kram Liselott

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...