måndag 15 november 2010

MIAS SJÄLVKÄNSLA TIPS

Mia Törnblom säger så här:
- Om du har ljugit dig till dålig självkänsla genom att tänka negativa och falska tankar om dig själv, så kan du lika gärna "ljuga tillbaka" och tänka stärkande, varma och positiva tankar om dig själv. Det spelar inte någon roll om du inte tror på dem till att börja med. Fortsätt bara att "ljuga". Till slut kommer du att uppleva att det du säger till dig själv är uppenbart och sant - precis så som det är.


  • Så kom igen! Vågar du presentera en SANN, god och stärkande tanke om dig själv HÄR?

3 kommentarer:

  1. Jag är en resurs!! En nog så viktig känsla att få in, i min jakt på nytt arbete. Jag finns här och ni behöver mig ;)

    SvaraRadera
  2. Elvira - så härligt att höra :-)!

    SvaraRadera
  3. Jag är underbar och härlig precis som jag är! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...