måndag 9 augusti 2010

SLUT PÅ SEMESTERN?

Nu är mina fyra semesterveckor till ända och jag misstänker att det är många fler än jag som idag (eller redan tidigare) har återgått till arbete och vardagsrutiner.
Jag gillar hösten ( vi har nog lite sommar kvar att njuta av, men nog känns det allt höstigare ute). Hösten för mig är friska vindar som blåser ny luft och energi. Den innebär också tid för ombonat mys och lugn.
Denna höst arbetar jag med ett nytt och mycket spännande coachingkoncept som kommer att vara till stor nytta och glädje för många. Jag är ännu så länge lite hemlig ;-), men kommer naturligtvis att delge er vad det handlar om här så småningom. Jag har själv börjat anamma de principer det handlar om och känner ett enormt WOW. Det gör att jag verkligen ser fram emot att få lära ut till så många som möjligt.

Så här efter sommaren tycker jag att det är en perfekt tid att titta över sin tillvaro och fundera på vad man vill ha ut av de kommande månaderna. Tänk inte att du ska göra det på nyårsafton, för de löften som avges då är dömda att gå upp i rök (nästan ;-)...). Fråga dig:

  • Vad vill jag uppleva i höst?
  • Hur vill jag må, fysiskt och psykiskt?
  • Vad vill jag uppnå?
  • Hur kan jag  själv eller med hjälp av någon (vän, kollega, partner, professionell coach etc.) arbetat för att nå mina mål?
När du har bestämt dig för dina mål ser du över på vilka olika sätt det är möjligt att nå dessa. Skriv gärna ner dina tankar och planer. Fokusera sedan på en sak i taget. Gör en liten förändring åt gången och se till att hitta det vägar som fungerar för dig. Du kan behöva prova dig fram till vad som fungerar för dig. Bygg sedan på med ny och positiva förändringar eftersom. Små, men bestämda steg mot ditt mål är det som brukar hålla i längden.

För dig som känner att du i höst vill ha hjälp med att arbeta med dig själv och din personliga utveckling (jag hjälper dig att sätta upp dina mål) gäller erbjudandet om 3 månaders Kick-off coaching på distans (under en 12-veckors period "möts" vi 4 gånger via Skype samt har uppföljning per mejl så ofta du behöver). Normalt pris är 2.900:-, men om du bokar under augusti månad betalar du endast 1.900:-. Det är en redig rabatt det!
Mejla mig på: kontakt@ulrikagabriel.se om du är intresserad.

Ge dig själv en härlig höst! Det är du värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...