tisdag 20 juli 2010

HEJ GUNGELIGUNG!


En "gammal" bekant i ny skepnad har jag den äran att hälsa välkommen som bloggföljare. Det är Maria som vi hittar på bloggen med det underbara namnet "Gungeligung". Bloggbeskrivningen lyder: "En blogg. Helt enkelt. Mitt liv. Ditt liv. Vårt liv. Som liten älskade jag att gunga, idag blir jag åksjuk. Jag älskar fortfarande ordet gungeli-gung. Ger hopp. Ger kraft. Är gulligt. Till det oskyldiga lilla barnet när man ger fart. Kraft att orka. Pirr i magen. Upp och ner. Precis som livet självt."
Maria presenterar sig själv med dessa ord:"förortsbo på snart 45 år. 1 sambo. 3 tonårsbarn. kreativt rotlös och rastlös. ständigt i nya projekt, både på jobbet och hemma."

Hos Maria blir Man aldrig besviken. Hon bjuder på underbara bilder och texter med djup och bredd och glimt i ögat.

Varmt välkommen som bloggföljare Maria! Dela gärna med dig av dina tankar och funderingar här hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...