söndag 30 maj 2010

TVÅ NY A BLOGGFÖLJARE I VECKAN!

Det är alltid lika roligt att få välkomna nya bloggföljare hit! Den här veckan har två nya härliga anslutit sig.
Det är Annica Zaar som du ser på bilden intill. Jag kan inte se om du har någon egen blogg/hemsida jag kan länka till Annica. Om du har det får du gärna tala om var vi kan hitta dig så kan jag lägga upp en länk. Om du inte har vare sig blogg eller hemsida så är du precis lika välkommen ändå :-)!

Välkommen säger jag också till Marie som vi hittar på inte mindre än två bloggar. Den ena heter "Huset på Lövås" och handlar om hus och inredning och en fantastisk passion för loppisfynd. Den andra bloggen heter "Familjen Börjesson". Där låter Marie oss få lära känna den härlig familjen som så klart heter just Börjesson.

Roligt att ha er med här tjejer! Jag hoppas att ni kommer att trivas. Dela gärna med er av era tankar och erfarenheter - det berikar min blogg!



1 kommentar:

  1. Klart jag måste följa dig! Du är otroligt härlig inspiratör!
    kram på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...