torsdag 6 maj 2010

NATURMEDITATION OCH HÄRLIG MASSAGE

Maarit Hallström driver företaget "amra". Maarit håller kurser och erbjuder massage (för både människor och hundar), meditation, ayurveda och en massa annat spännande som gör oss både friska och lyckliga.
Söndagen den 16 maj bjuder Maarit in alla som är intresserade av att gratis få vara med på en naturmeditation i Västerås:

 "Naturmeditationen blir den 16:e maj. Vi ses klockan 16.00 på parkeringen
 vid Mälarcampingen. (På vänster sida när du åker mot Enhagen.)
Ta med dig papper och penna och kläder och skor för att vandra i
skogen och kunna sitta på backen. Kanske vill du också ha med dig lite vatten?
Ingen kostnad och om du vet någon som vill följa med så är alla välkomna!
Sol i sinnet!
 Maarit Hallström"

Visst låter det spännande! Det ska jag absolut prova på. Är det fler som är intresserade så häng med! Jag tror att det kommer att bli en riktigt häftig upplevelse. Dessutom har jag bokat in mig på en  härlig behandling, Ayurvedisk Yoga massage på amra. Visst låter det underbart!

3 kommentarer:

  1. Ayurvedisk Yoga massage är gudomligt!!!
    Var på det i Stockholm förra året.
    Måste nog boka en behandling jag med framöver..... Hinner tyvärr inte under maj - det priset var bara för bra för att inte boka direkt annars ))
    TACK för hemsidetipset.

    SvaraRadera
  2. O va spännande! De är synd att jag bor för långt bort för att kunna vara med på sånt. Men jag och syrran ska testa ett pass med afrikans dans någon dag snart. Och jag hoppas även att jag kan få med henne på ett yoga pass för de har jag alltid velat prova. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jag hittade din sida av en slump, vilken tur att jag gjorde det..

    Jag bor i USA, ar en aromatherapeut och bloggar om halsa..

    Johanna
    http://joshealthcorner.blogspot.com/

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...