måndag 26 april 2010

VÄLKOMMEN JELLY BELLY!

Du blev min bloggföljare # 159. Jag kan inte se om du har någon egen blogg (vilket så klart inte alls är ett krav för att vara bloggföljare), men om du har det så hör gärna av dig så lägger jag upp en länk så vi alla kan komma på besök ;-).
Roligt att ha dig med här. Dela gärna med dig av dina tankar och erfarenheter, det förgyller min blogg.
Uppdatering: Jomenvisst  har Jelly Belly en blogg :-D! Hon kallar sig där för Trillingnöten och bloggen har det underbara namnet "Life is lika a box of chocolate - always look on the bright side of life". Presentationen lyder: "Fantastisk fru, mamma, lärare, amatörfilosof, äventyrare, upplevare, boknörd, filmfantast, pysslare och tant. Allt samlat i ett underbart paket."

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jelly Belly här! Jodå, jag har en blogg, men är lite ny på det där med att följa människor, så det kanske inte framgick! Här är länken i alla fall:
    http://vilsnajollen.blogspot.com
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...