torsdag 25 mars 2010

COACHINGERBJUDANDE FÖR BLOGGLÄSARE

Nu när jag startar upp mig eget coachingföretag "Ulrika Gabriel Coach & Inspiratör" så måste jag så klart ha lite trevliga erbjudanden. Dessutom vill jag ge er som läser min blogg ytterligare förmåner.
Jag arbetar med ett koncept som heter "Kick-off Coaching Distans". Coachingen sker på distans vilket innebär att du kan ta del av detta oavsett var i världen du bor. Det som krävs är att du har en dator, en internetuppkoppling och programmet Skype nedladdat (gratis). Webkamera är ett plus, men inte ett måste. Däremot behöver du en mikrofon (kan finnas i din dator annars kan du köpa billigt).
Kick-off Coaching Distans pågår under tre månader och då arbetar du fokuserat mot de mål som du själv bestämmer. Under dessa tre månader får du:
  • 4 coachingsamtal via Skype á ca 30 min.
  • Texter, material och frågeställningar anpassat till dig och dina behov skickat till dig via mejl.
  • Obegränsat med support via mejlen.

Du som är intresserad får ett material skickat till dig per post. Där ska du fylla i dina uppgifter, berätta om hur din situation ser ut just nu samt berätta om dina tankar och önskningar med coachingen. Därefter bokar vi vårt första coachingmöte med Skype. Det är först efter detta första möte som du tar ställning till om det här verkar vara något för dig. Om så inte är fallet så debiteras du inte något. Tycker du däremot att det verkar givande så fortsätter vi vårt samarbete.

Normalpriset för Kick-off Coaching Distans är 1.695:-. Under mars - augusti har jag ett erbjudanade då du har möjlighet att prova på detta för 995:-. Som bloggläsare erbjuder jag dig dessutom 10% rabatt på detta kanonerbjudande vilket innebär en kostnad på 895:-. Detta erbjudande gäller endast april ut. All min coaching faktureras (30 dagar) samt kan delas upp i månadsbetalningar utan extra kostnad om du föredrar det.

Är du intresserad och vill veta mer, mejla mig på kontakt@ulrikagabriel.se. Ange att du är bloggläsare för att få rabatten. Fler coachingvarianter hittar du på min hemsida.

2 kommentarer:

  1. Och vilka snygga fakturor du kommer att skicka ut!!
    Bara de är ju värda det priset...??!
    hehe
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Fokus mot framtiden - eller hur!!! Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...