fredag 15 januari 2010

VÄLKOMMEN BLOGGFÖLJARE 111

Det är ingen mindre än Mette som skriver bloggen "Carpe Diem" som har anslutit sig till vårt härliga gäng. Mettes presentation lyder som följer: "är en 2 barnsmor med oftast för mycket energi över. Gillar renovering, inredning och pyssel... och min underbara familj förstås =)".
Mette har blivit inspirerad av allt rensande här hos mig och vill inspireras till att fortsätta att rensa i sin röra. Här inspirerar vi verkligen varandra, så det ska bli kul att följa dig också Mette.
Återigen varmt välkommen och hoppas att du kommer att trivas!

2 kommentarer:

  1. Jag fortsätter att rensa, har rensat våra julsaker. Det blev massor som åkte, sådant som vi inte tagit fram på flera år. Även vår nya plastjulgran (har allergiker i familjen), den var inte så snygg, får bli en ny även nästa jul.
    Sammanlagt två hyllor tömda, känns otroligt bra! :o)
    Går det bra att rapportera i ditt senaste inlägg, eller ska jag scrolla ner till början av rensa-i-röran-inläggen? :o)
    Ha en fin helg,
    Lydia

    SvaraRadera
  2. Lydias Gröna Fingrar - bra rensat! Jag har lagt upp en länk i högra spalten så att du snabbt hittar till rätt inlägg. Under rubriken "Rensa-i röran Utmaningen" hittar du underrubriken "Det här har vi rensat". Om du klickar där så kommer du direkt till rätt inlägg. Det blir lättare för mig att hålla koll på alla inlägg på det viset. Annars är det lätt att jag missar någon. Ha det riktigt gott själv!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...