söndag 31 januari 2010

VÄLKOMMEN # 120!

Hjärtinnerligt välkommen som Bloggföljar Molly! Här har ni en tjej som kan konsten att inspirera med matlagning och hälsa som huvudspår. Molly har två bloggar, "Mollys Hälsoblogg" och "Mollys Blogg". Så här lyder Mollys egen presentation: "Välkommen till min blogg. Bloggen startade som en hobby i februari 2008 för att jag ville testa nya recept och samtidigt dela med mig av de till andra. Jag är även intresserad av välmående i största allmänhet, vilket innefattar bl. a. psykologi, hälsa, kost och träning. Jag har läst en kurs i näringslära för att öka på mina kunskaper inom ämnet. I min blogg försöker jag förutom att tipsa om recept även tipsa om läsvärda artiklar, roliga och spännande produkter som jag finner i affären och kanske också samtidigt ge någon lite inspiration till vad man kan tillaga."
Jag har följt Molly och hennes inspirerande Hälsoblogg ett bra tag nu, och en ska är säkert. Där kan man alltid hitta inspiration till något både gott och nyttigt att tillaga.
Roligt att ha dig med som bloggföljare Molly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...