måndag 4 januari 2010

OCH FLER VILL DE BLI :-D!

Susanne har inte bara sett till att vara med i "Rensa-i-röran Utmaningen" hon har också sett till att en gång för alla bli Bloggföljare! Vad roligt! Hennes blogg heter "Susannes blogg - i huvudet på en tvåbarnsmorsa". Nu i underbar julskrud med massor av härligt att läsa och beskåda. Med dessa ord förklarar Susanne vem hon är: "Jaha, vem är jag då? Jo, en smått galen tvåbarnsmorsa, sambo, matte och tjej på 30+ som älskar sitt liv (mestadels i alla fall) (när det blåser medvind) (och jag sovit på natten) (och tvätthögen inte vuxit sig högre än Turning Torso) och dem omkring det! Skriver om allt mellan himmel och jord som rör och berör mitt liv och mig. Och alla andra. Och kanske dig? Min familj består av min sambo Pappersgubben, dottern Skruttan född i juli 2006, sonen Lilleman född i maj 2009 samt två buskatter vid namn Platon och Athena. Jag gillar att arbeta en hel del framför datorn med bildbehandling, vilket resulterar i bland annat en del scrapbooking layouter som jag slänger in i bloggen titt som tätt."
En blogg väl värd att besöka som ni förstår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...