fredag 8 januari 2010

NR. 90 och 91 VÄLKOMNA!

Men det är ju alldeles fantastiskt roligt att det bara blir fler och fler som registrerar sig som BLOGGFÖLJARE!
Idag har jag den äran att hälsa Heavenly Hel välkommen. Hon skriver bloggen "Heavenly Hel - Eko 2010" och beskriver sin blogg så här :"Den här bloggen är en del av en nystart i mitt liv. Det började som en plan om "Eko och Ego 2010". Eftersom "Ego" handlar om mig på ett väldigt privat plan så valde jag att skapa en blogg som helt kunde fokusera på "Eko"-delen för att låta andra som också vill gå ett par steg mot ett miljövänligare liv kunna följa med på resan."
Som ni förstår så bjuds vi där på massor av bra tips för ett mer ekologisk liv. Och det är ju aldrig fel!
Sedan har vi ytterligare en "gammal" bekant anslutit sig. Det är signaturen "Pain is just weakness living your body" som skriver bloggen "EVERYDAY MATTERS". Så här beskriver hon sig själv:"eftertänksamt träningsfreak som gör mitt bästa för att förgylla vardagen. Namnet på min blogg kommer från det mantra jag säger för mig själv just när jag tänker ge upp och inte orka ett reps till eller fuska med den sista jump kicken. Samma mantra som snurrar mellan mina öron när jag under min länk räknar lyktstolparna hem eller tallarna. För jag är i själva verket den lataste tränings nörd du har träffat."
Och där kan du hitta träningsinpriation kan jag lova. Varmt välkommen du också som offentlig bloggföljare!

1 kommentar:

  1. Blev glatt överraskad över att se min blogg nämnas här trots att jag i det närmaste är en amatör i Eko-sammanhang (än så länge kanske bör tilläggas - ska jag lyckas gå 365 steg mot ett miljövänligare liv innan året är slut kommer det bli till att finkamma varenda område av mitt liv efter saker man kan göra har jag insett).
    Följer glatt rensningstrådarna för att se hur fint folk får det även om jag själv lever ett på tok för kaosartat liv för att kunna rensa på det sättet. Jag är glad över de tio saker i veckan jag lyckas sortera ut trots fyraåring som klättrar på mig konstant. Vem vet - jag kanske hakar på längre fram.
    Helen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...