onsdag 6 januari 2010

JAG HAR FÅTT POLISBESKYDD

Åtminstone kanske jag kan hoppas på det om det skulle behövas ;-). Det är nämligen så att Farbror Blå med den laglydiga (?) bloggen "RADIOBILSPOLISEN" som har sett till att bli Bloggföljare. Så här presenterar sig Fabror Blå själv: "En konstapel som fortfarande jobbar ute och har gjort så länge, älskar o hitta på skit och driva med folk, tar mig inte på så stort allvar, är inte alls överens med mig själv om jag borde fortsätta att vara polis. Skriver mycket avslöjande och avslöjar mycket som ni annars aldrig skulle få reda på. Inget är förbjudet och alla är välkomna till min blogg!"
Ta honom på orden att ni är välkomna! Bloggen är MYCKET underhållande och läsvärd!

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Alltid roligt med nya bloggar.

    SvaraRadera
  2. hahahahahaha...vad härligt förvirrad du är:)

    För det första, Tack för länken...

    För det andra, bloggen heter RADIOBILSPOLISEN...inte tvärtom;)

    SvaraRadera
  3. Farbror Blå - jag skulle bara kolla om du var med ;-)... (korrigerat nu). Är du ORDpolis???

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...