fredag 22 januari 2010

JAG BLIR LIKA GLAD VARJE GÅNG...

... som jag får en ny Bloggföljare! Så är det verkligen.
Och det är alldeles magiskt hur ni bara blir fler och fler. Jag har helt ärligt svårt att fatta. Men glad bli jag. JÄTTEGLAD!

Idag har jag den stora äran att få välkomna Anette som har den härlig bloggen "ANETT'ES" Med dessa ord presenterar sig Anette: "Tjej/qvinna estet, älskar allt som för mig är vackert och värmen från en öppenspis. Efter att mina barn nu har vuxit ur sitt bo och flyttat till egna hem. lever jag nu som singel med min yorkshireterrier Frans."
Gör ett besök hos Anette så blir både du och hon glad!

Varmt välkommen säger jag också till Pia som har inte mindre än två jättefina bloggar. Dels skriver hon bloggen "Livsglädje och Själaro" där hon skriver om det som rör och berör. Dels den underbart fina fotobloggen "Beauty lies in the eyes of the beholder". Breathtaking säger jag om den :-D! Pia presenterar sig så här: Levnadsglad och optimistisk kvinna i mina bästa år som strävar efter harmoni i tillvaron. Bor tillsammans med min yngste son i ett litet paradis på jorden med närhet till skog och hav. Är en obotlig estet som älskar färg och form, att sjunga, skriva, fotografera och skapa på många sätt."
Visst blir du också nyfiken på Pia!

Minst lika välkommen är Jenny som du hittar på bloggen "KarateKid och jag". Där skriver Jenny om sina och sonen Teos strapatser under dagarna. Titta in och se hur mysigt de har det.

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart välkomnande! Tack snälla Ulrika.

    Hoppas Du får en härlig helg!

    Varm kram,
    Pia

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Pia :)
    Vilket välkomnade..
    Tack tack , det ska bli så roligt att följa din blogg.

    kram

    SvaraRadera
  3. En fin helg önskar jag dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...