onsdag 20 januari 2010

IDAG VÄLKOMNAR JAG...

... Monica Svensson Jakobsson som har lagt till sig som Bloggföljare. Jag kan inte se att du har någon egen blogg Monica, men om du har det, hör gärna av dig så lägger jag upp en länk. En väldigt vacker blomma som presentation har du hur somhelst :-D!
Uppdatering: Du hittar Monica på bloggen "Mickaspepparbacke". "En härlig blogg om , odling, blommor, samt lite om min familj och vardagslivet här hos mej på Pepparbacken i Blekinge, förklarar Monica".


Jag säger också hej till Pia med bloggen "Pias Hobby". Pia är har en relativt nystartad blogg där hon visar upp en fantastisk virkningskonst. Jättefina bilder och och ett pedagogiskt upplägg så att du både kan inspireras och lära dig.

Varmt välkomna både Monica och Pia! Hoppas att ni kommer att trivas här och att jag och alla bloggläsare får lära känna er lite bättre.

4 kommentarer:

  1. Tack för det!
    Jag är en trädgårdstokig miljömedveten tant i mina bästa år!
    Min blogg handlar väl mellan allt mellan himmel och jord,,jo jo mest min trädgård förstås,,var ju lite sugen att rensa ut något men har inte kommit så långt,,
    http://mickaspepparbacke.blogspot.com/
    Tycker din blogg är intressant kul och givande =)MOnica

    SvaraRadera
  2. Jag följer dig på bloglovin.se! :)

    SvaraRadera
  3. Monica - nu har jag länkat till din fina blogg. Tack för dina fina ord :-D!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...