torsdag 7 januari 2010

HMMMM...


Är det redan dags?

6 kommentarer:

  1. Ja det var tidigt men underbart gott!!!!

    SvaraRadera
  2. Klart det är =) Jag tänkte ha Semlekalas i helgen på min födeklsedag *mums*

    SvaraRadera
  3. Jättegott! Men jag väntar nog en månad eller så.
    Efter julhelgens alla "gottigheter" här jag inte så sugen.

    SvaraRadera
  4. Julen börjar i oktober
    klart semlorna kommer i januari
    snart är det midsommar i april och kräftor i juni
    ur led är tiden...

    SvaraRadera
  5. Kicki - EN semla om året tyckr jag är gott - i en tallrik med ljumen mjölk och så ska det vara MASSOR med mandelmassa i. Men en räcker..

    Miss M - Vad kul! Sätter du alla 25 ljusen i semlan ;-)?

    vitavillan - ja men eller hur! Man måste ju hinna smälta knäcken först ;-).

    Fokus mot framtiden - ja, varför har vi så bråtom med allting? Vad händer med här och nu kan man undra?

    SvaraRadera
  6. Mmmm... Med varm mjölk... Och det lär bli mer än en men inte än!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...