torsdag 31 december 2009

TILL ER ALLA!

Jag vill önska er ALLA
gamla som nya bloggläsare
vänner jag känner i "riktiga livet"
och vänner jag har här i cyberspace
en härlig avslutning på 2009
och ett alldeles fantastiskt 2010!
Tänk efter på allt som har hänt under det gågna året.
Vad har du att vara tacksam över?
Vad har du lärt dig?
Vilka positiva erfarenheter tar du med dig
och vad har du lärt av dina "misstag"?
Vad vill du ta med dig till nästa år och decennium?
Vad ska dina nya mål och utmaningar och mål bestå av?

4 kommentarer:

  1. En önskan till dig om ett sprakande nytt år med många möjligheter mitt i vardagen. Själv önskar jag möta det nya året med nyfikenhet...vad är det som finns där bakom nästa krök av vägen? Kram

    SvaraRadera
  2. Med en önskan om att 2010 blir ett underbart år, hoppas jag att du och din lilla familj får en underbar kväll! Gott nytt år! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Ulrika!
    Och jag tänker under 2010 gå From Fat to FIT! :)

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt önskas även härliga dig och de dina! Njut av ytterligare några lediga dagar ;) Kram härifrån

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...