söndag 6 december 2009

SKYNDA FYNDA!!!

Min favoritprodukter när det gäller hudvård kommer från Eilas (ekologisk hudvård). Jag är en riktigt torrboll - i varje fall när det kommer till min hy ;-). Jag har provat det mesta på marknaden och INGENTING går upp Eilas Aloekräm mot torr hy.
Nu fick jag precis ett mejl som talade om att de nu säljer ut många av sina produkter därför att de ska byta konserveringsmedel. De redan bra priserna blev alltså helt plötsligt ännu bättre.
Om du inte har provat och är nyfiken har du ett bra tillfälle nu!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Nu har jag beställt den krämen för att se om det kan hjälpa min torra dotter.

    SvaraRadera
  2. Camilla - vad roligt att du tänker prova. Hör gärna av dig och tala om hur det går för er. För mig har krämen verkligen gjort undervert!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...