måndag 7 december 2009

FÖRBEREDELSER FÖR ETT STRESSFRITT 2010

4 kommentarer:

  1. tack för detta tips, detta kommer jag garanterat att skriva in i min kalender. Hoppas att det är okej att jag länkar till detta från min blogg. Annars säg till!
    lotta

    SvaraRadera
  2. Bra tips för dem som har "fullt upp".

    Säger det igen: Videoklippen av dig i din hemmiljö är väldigt trevliga. Att du filmar dem hemma ger mig en extra dimension. De/du utstrålar värme och mys. :)

    Ha en fin vecka Ulrika!

    SvaraRadera
  3. Ska genast hämta min kalender,och in med lite USA här och där. Bra tips, och bra att det kom nu innan kalendern av gammal vana har blivit full av för många måsten. Kram

    SvaraRadera
  4. lotta - vad roligt att du tänker anamma USA! Självklart får du länka:-D. Det är bara roligt.

    S o F - visst är det fiffigt! Tack för din uppmuntran och dina fina ord. Det värmer! Ha det riktigt gott själv.

    Marie - härligt! Hoppas du får in riktigt många "USA-resor" under nästa år ;-)! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...