fredag 25 december 2009

JAG MÅTTE HA VARIT VÄLDIGT SNÄLL I ÅR

Mannen har lite svårt för det där med att köpa presenter och julklappar till mig. Det är inte en direkt motvilja (hoppas jag ;-)!) utan mer frågan om V A D hans ska köpa.
Så för att hjälpa honom på traven i år, så skrev jag en liten önskelista så att han skulle kunna välja något därifrån.

På önskelistan stod: Wii Fit plus, Smycke från Efva Attling, Presentkort på Sisters och en morgonrock i velour.

Det var bara det att mannen inte kunde välja, så han köpte ALLT på listan!!!
Han tyckte att jag var värd det.

Jisses, säger jag. Det var verkligen mer än vad jag hade förväntat mig.

Nästa år ska jag tänka på att skriva en ännu längre lista ;-)...

10 kommentarer:

  1. Så det finns fler sådana män =) Min gjorde exakt likadant. De är bra gulliga ändå =)

    God fortsättning på julhelgen!

    SvaraRadera
  2. Kära jisses då! Verkligen dags för mig att börja skriva önskelistor...det är jag inte så bra på ;) Kram...å grattis :)

    SvaraRadera
  3. Jaså, var det så man skulle göra... Min man fick väldigt dåligt samvete igår kan jag säga...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow, coolt! Min "kille" har inte gett mig något, förutom sträva tungkyssar på kinden och ögonlocken... ;) Kram å God Jul!!

    SvaraRadera
  5. Beatrice - visst är de underbara:-D!!! God fortsättning till dig!

    tant t - gör det! Placera ut dem strategiskt sedan ;-)... Kramis

    TEFROSSA - ja, det är ju risk för sådant annars ;-)... Kraaaam

    Jessica - men det är ju inte kattpiss ;-)...
    Stor kram tillbaka och god fortsättning

    SvaraRadera
  6. Good things come to those who wait...
    God fortsättning! :)

    SvaraRadera
  7. En riktigt fin fortsättning på Julen önskar jag dig.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  8. WOW! vilken underbar man, håll hårt i honom =)

    SvaraRadera
  9. Chrissan - Tack! Jag önskar dig detsamma.

    Helena - det kan så vara ;-)

    Lallis - Tack, det hoppas jag att du också frå njuta av.

    Miss M - eller hur;-)!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...